Japansk TV och andra galenskaper

68945-48 

Arnold, du ar inte ensam om att gora reklam i Japan

http://tvinjapan.blogspot.com/ ar en riktigt kul sida som sammanfattar japanska tv nar den ar som galnast ganska val. Har kan ni se Tommy Lee Jones gora reklam for kaffedrycken Boss, Will Smith inbjuden i cafe-program (dar de inte talar engelska) och den kanske coolaste superhjalten; Condor Man (jag gillar sarskilt skurken i dodskallemask och cigaretter i nasborrarna)! Ni kan aven beskada exempel pa roliga reklamfilmer, japansk gangsta rap och sjuka game shows.

Om ni vill beskada mer bizarra japanska kulturyttringar (och kan spanska), spana in http://crazyjapan.blogspot.com/.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Hehe roliga videos, jag gillar speciellt videon till Tokoro arigato Mr Roboto (kanske skrev lite fel).

Jag har äntligen blivit klart med mitt NO arbete och det är nu inlämnat, vilket känns såklart skönt.

Denna vecka är det intagningen till ESC, så man får se ifall Sverige kommer med.

/Christoffer

2006-05-14 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback