Engrish

68945-53
Men jag ar vegetarian...


68945-56
"Goddag trevlig kott du!"  Och hur stor ar den dar motorcykeln egentligen?


68945-55
Gud OCH Jesus, nu i samma robot!

Jag ar oforskamt lattroad nar det kommer till humor av typerna felskriverier och/eller bristande sprakkunskaper, sarskilt nar det galler Japan.
www.engrish.com ar en valkand sida som koncentrerat sig pa det sistnamnda fenomenet. Har finns obegripliga japanska produkter, skyltar, annonser och liknande dokumenterade efter kategorier. Manga fniss och storskratt utlovas.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag ar sa fortjust i den sista bilden att jag maste skriva en egen kommentar. Om ni tittar narmare pa paketets "instruktioner" kan ni se att killen forst dromskt tanker pa en sot flicka, men da kommer God-Jesus fram och sager "NO!" (syndiga tankar?) och hjartat gar i kras.

Helt obegripligt och alldeles, alldeles underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback