Tokyo fran en cykelsadel

68945-106

68945-107

68945-108

68945-109

Ett utmarkt satt att utforska Tokyo ar fran en cykelsadel. Att pa egen hand lara kanna stadens struktur och hur allt ar sammanlankat ar mycket mer givande an att vara beroende av lokaltrafiken. Linda och jag tog dessa bilder pa vag hem fran Shibauras campus efter picknicken i onsdags. Vi cyklade till Ginza och passerade Tsukishima, Kachidoki och Tsukiji (dar den valkanda fiskmarknaden ligger) pa vagen. Vi mottes av sommardofter i form av nytanda grillar, nyutslaget gras och salta havsbriser. Vi har inte behovt angra vara cykelinvesteringar en sekund och kommer fortsatta att anvanda dem flitigt i fortsattningen.

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej! Jag saknar er sååå! Verkar as kul där ni e,jag vill bara dit,och det e så kul att följa allt ni gör på denna sajten! Massa kramar! Hälsa min favvo;"hello kitty",pussar Molly :)

2006-06-17 @ 01:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback