O2

68945-78
Can I buy you a sniff?

Nu har jag testat ytterligare en japansk foreteelse, jag har inhalerat syrgas ur en burk "O2 Supli". Att sniffa syre ar megastort i Japan. Forutom syrgasburkar kan man till exempel inhandla vatten med extra tillsatt syre (hur det nu ar kemiskt mojligt) och besoka O2-barer, allt med syftet att forse hjarnan med extra syre vilket ska led till att man blir piggare.

68945-79

Det var Esui som hade kopt en burk och lat den ga runt lite i labbet. Till och med professorn tog sig en dos (till mangas skratt). Luften var "smaksatt" med pepparmint (den blaa burken pa bilden). Man inhalerar genom mun och nasa genom den tillhorande tratten. Om det fungerade? Tja, jag kande mig faktiskt klarare i huvudet och lite piggare efterat, men det gick over ganska snabbt. Jag haller mig nog till koffein i fortsattningen.

Kommentarer
Postat av: Christer

Kanske en affärside´ i Sverige?
Vad tror du Andreas?

2006-06-05 @ 11:19:34
Postat av: calle

Då beställer jag med violdoft isf...

2006-06-05 @ 20:44:33
Postat av: calle

jag vill ha med violdoft då iaf....

2006-06-05 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback