Draculas favorit

68945-171
Dracula hade dock inte gillat denna ratt

68945-172
'Far det lov att vara ett glas blo.. forlat, rodvin?'

Under min Tokyovistelse maste jag hinna med ett restarurantbesok pa
Vampire Cafe i Ginza, som den sanna skrackentusiast jag ar. Vampire Cafe har en exklusiv inredning som gar i sammetsrott och svart, och har moblemang som inkluderar kors och likkistor. Jag aterkommer med omdome nar jag har varit dar.

Ett annat projekt som jag och Linda ska besanna snart (denna vecka) ar izakayan The Lock-up, som ligger i Shibuya. Har ar allt istallet inrett som en fangelsehala. For att komma in till restaurangen maste man forst ga en lang och smal, spokhusliknande gang, som forsetts med skramseleffekter i form av ambienta skrik, rorligt golv, rok och blinkande ljus. Val framme vid resturangens port, mots man av en vardtjej ikladd rodsvart lackklanning, som sedan laser fast sina middagsgaster i handklovar och for  dem till ett ledigt bord. Linda och jag var inne pa The Lock-up i fredags, men bestamde oss att skjuta pa varat fangelsehalsbesok till nasta helg (val inne ar man obligerad att ata, vi hade precis atit middag pa en brittisk pub). Jag aterkommer med omdome (och bilder) nar vi varit dar ocksa, givetvis.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hoppas ni inte dömd till livstid... Jag vill ha chans att se och höra om era uplevelser LIVE.

2006-07-03 @ 11:31:03
Postat av: David

Hej! Jag hittade till din blogg fran "Nightoholics" hemsida. Har last igenom mycket av det du skrivit, jattekul! Keep up the good work. :)

Mvh David


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback