Tokyo city, here I come!

Nu ar det klart, jag har lyckats fixa en fin lagenhet i centrala Tokyo! Jag upprepar, centrala Tokyo. C-e-n-t-r-a-l-a. Ar lika med Tokyo f**king city! Lagenheten pa hela 25 kvm (gigantisk i Tokyo-matt) ligger i Nihonbashi, som ar pa gangavstand till Tokyo (stadsdelen), Kanda, Ginza, Kejserliga palatset, Hibya park, m fl. Den ligger ocksa pa ett par minuters avstand till Ginza line, som man kan na Tokyos andra mest vitala delar med.

Jag flyttar in den 2 maj, Linda kommer och bor med mig en manad senare och stannar hela sommaren. Vi ska utforska varenda liten vra av Tokyos innerstad. Det kommer att bli den basta sommaren!

Why don't you come over here. We've got a city to love.


Kommentarer
Postat av: Patrik&Alex

Grattis till lägenheten!Hoppas att du kommer trivas lika bra där som i din förra.
Här hemma så har det äntligen blivit vår men som vanligt så är det renar rama aprilvädret med ömsom kanonväder och ömsom snö och drivis.:(
Ta hand om dig
Patrik och Alex

2006-04-20 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback