Neonvagg - Shinkoiwa, Tokyo

Neonvagg - Shinkoiwa, Tokyo




Sa ar jag antligen framme. Bland alla business men & women, skoluniformerade ungdomar, baseballkladda smakillar, flickor med tofsar i haret och animedjursryggsackar, solbranda och blonderade tjejer och de andra alternativa japanska subkulturerna. Bland neonskyltsdjunglar och tv-spelsmusiksspelande tagperronger. Bland nyutslagna korsbarstrad och Sakurafirande japaner som har picknick darunder. Bland Love Hotels dar man spontant kan checka in med sin alskare/alskarinna i specialinredda rum en timme eller tva och 7-elevens som har stora utbud av erotisk manga. Bland otaliga arkad-, pachinkohallar och 100 yen-affarer. Bland 27 miljoner bockande, bugande, ursaktande och fnittrande japaner.

Behover jag tillagga att jag trivs? Tokyo, nu ar jag antligen har. Och jag kommer inte att lamna dig forran om ett halvar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Iiih! Jag vill också vara där! NU!
Ska bli grymt att bo där med dig snart!
Puss, älskling.

Postat av: mats

det låter otroligt skönt! Bra att allt verkar funka. vi hörs snart!

2006-04-09 @ 11:23:32
Postat av: Alex och Patrik

Tjena:)
Verkar som du fått en riktigt lyckad start på
Japan vistelsen.
Hoppas du kryar på dig snart och att det löser sig
med lägenhetsproblemet.
Hörs snart
Må så gott nu och ta hand om dig
Ät inte för mycket veggi sushi nu
Kramar Alex och Patrik

2006-04-09 @ 14:15:55
Postat av: Anders Ekström

Roligt att läsa. Jag var själv i Tokyo -97 och -98 och har sedan dess längtat tillbaka till Japan.
Särskilt saknar jag makarna Sunaga. Jag kände att vi fick en särskilt nära relation. Hälsa från mig,
Anders Ekström

2006-11-22 @ 21:06:39
Postat av: Britt

Jättefin sida du har. Mycket att läsa om Japan. Jag saknar Japan, har varit där 5 ggr eftersom min man kom från Japan :)

Hoppas att vi ska dit nästa år eller om två år.

Lycka till att vara därborta....

2007-05-15 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback